Tänään on 01 Joulu 2013 13:43

Katujen zen -kirjaan liittyvät tapahtumat ja jutut

Ryhmät, yhteisöt ja yksityishenkilöt voivat ilmaiseksi ilmoittaa tulevista tapahtumista.
Lähetä vastaus
  • Kirjoittaja
  • Viesti

Uku

• Yksityisviesti

Re: Katujen zen -kirjaan liittyvät tapahtumat ja jutut

• Vastaa lainaamalla

Viesti16 Huhti 2013 22:30

thanavuddho kirjoitti:
Uku kirjoitti:37 varausta ja 21 kappaletta lainattavissa

Jesus krist!!! Kuinka paljon kirjoja on mennyt noin kokonaan, jos kehtaan kysyä?

Metta,
Thanavuddho

Jaa-a, ei mitään hajua. Oon sen verran hassu, että mua ei ees kiinnosta. Mä vain teen parhaani ja nautin matkasta. :)

Mut kiinnostusta on kivasti. Yks uus tapahtuma:

olen Maailma kylässä -festareilla Amazon-lavalla Rautatientorilla lauantaina 25.5. klo 1840-19 puhumassa Katujen zenistä. Lisätietoja täällä.

Henkinen vallankumous, pää pois perseestä ja oman elämän barrikadeille positiiviseen kapinaan!

Uku

• Yksityisviesti

• Vastaa lainaamalla

Viesti18 Huhti 2013 22:44

Olen huomenna perjantaina 19.4. äänessä Radio NRJ:llä klo 10:35-10:50 välillä. Asiaa Katujen zenistä ja ihmeellisestä elämästä. Jos missaat spektaakkelin, ensi viikolla kuultavissa ämpeekolmosena.

Radio NRJ

Uku

• Yksityisviesti

• Vastaa lainaamalla

Viesti24 Huhti 2013 23:11

Uusimmassa Voi Hyvin -lehdessä (4/2013) on arvostelu Katujen zenistä. Jee jee! Lisäksi tämän kevään radiohaastattelut ovat nyt kaikki Youtubessa kuultavina, uusimpana viime viikon Radio NRJ:n haastis.

Arvostelu ja videot löytyvät täältä.

Get up, stand up, don't give up the fight!

Uku

• Yksityisviesti

• Vastaa lainaamalla

Viesti02 Touko 2013 14:41

Tänään YLE TV1:llä on asiaa Katujen zenistä ja minusta Puoli seitsemän -ohjelmassa klo 18.30. Juttu uusintana huomenna perjantaina 3.5. klo 05.55 ja 11.10 sekä nähtävissä 30 päivän ajan Yle Areenassa. Nähtävissä myös sitten hieman myöhemmin Youtube-kanavallani.

Positive Vibrations!

Uku

• Yksityisviesti

• Vastaa lainaamalla

Viesti03 Touko 2013 09:47

Eilinen juttuni Puoli seitsemän -ohjelmassa nyt katsottavissa Yle Areenassa 30 päivän ajan. Alkaa kohdasta 20:05. It's all about the attitude!

Uku

• Yksityisviesti

• Vastaa lainaamalla

Viesti07 Touko 2013 21:38

Olen perjantaina 10.5. klo 08.35 vieraana Radio Yle 1:n Ykkösaamussa puhumassa kirjastani Katujen zen ja muusta ajankohtaisesta.

thanavuddho

buddhalaismunkki

• Yksityisviesti
  • Kotisivu
  • MSNM/WLM

• Vastaa lainaamalla

Viesti14 Touko 2013 02:34

Hei,

Uku kirjoitti:Olen perjantaina 10.5. klo 08.35 vieraana Radio Yle 1:n Ykkösaamussa puhumassa kirjastani Katujen zen ja muusta ajankohtaisesta.

En huomannut tätä. Arvaa repesinkö tänään kun latasin Yle Ykkösaamun podcastin?

"Ja lopuksi tapaamme miehen joka selätti päihderiippuvuuden..."

Dude on joka mediassa näköjään. Kuuntelen aika usein tuon Ykkösaamun podcastin.

Metta,
Thanavuddho
Tasmātihānanda, attadīpā viharatha attasaraṇā anaññasaraṇā, dhammadīpā dhammasaraṇā anaññasaraṇā.(DN16)
Thanavuddhon blogi

Uku

• Yksityisviesti

• Vastaa lainaamalla

Viesti27 Touko 2013 21:55

thanavuddho kirjoitti:Hei,

Uku kirjoitti:Olen perjantaina 10.5. klo 08.35 vieraana Radio Yle 1:n Ykkösaamussa puhumassa kirjastani Katujen zen ja muusta ajankohtaisesta.

En huomannut tätä. Arvaa repesinkö tänään kun latasin Yle Ykkösaamun podcastin?

"Ja lopuksi tapaamme miehen joka selätti päihderiippuvuuden..."

Dude on joka mediassa näköjään. Kuuntelen aika usein tuon Ykkösaamun podcastin.

Metta,
Thanavuddho

Hahhaa, hauska! :)

Mut tosiaankin hurjasti on taas tapahtunut kaikkea kirjan tiimoilta! Kaikki ajankohtaiset haastattelut ja lehtijutut sun muut löytyvät aina täältä. Katujen zenin asenne leviää vahvana, ja se on hienoa! Valta takaisin ihmisille!

Viime lauantaina olin Maailma kylässä -festareilla kertomassa kirjastani. Paikalla oli paljon ihmisiä kuuntelemassa löpinääni Rautatientorilla Amazon-lavalla. Sain rustata omistuskirjoituksia huonolla käsialalla ja tavata hienoja ihmisiä. Kiitos kustantajalleni Likelle sekä Rosebudille, Maailma kylässä -festareille ja kaikille paikalla olleille!

Huomenna tiistaina 28.5. olen Sellon kirjaston (Espoo) lavalla Sonja Peschkowin haastateltavana. Myynnissä myös kirjaani. Lähiaikoina on myös tulossa lehtijuttuja kirjasta ja minusta, mutta niistä sitten lisää joskus.

Stay Strong, Stay True!
Edellinen

Lähetä vastaus

Paluu Ilmoitustaulu